زیر باران باید رفت چشم ها را باید شست
بهترین عکس ها ، لطیفه ها ، اس ام اس ها،داستان خنده دار ،شعرها زیبا و عاشقانه،طنزوهرچی که تو بخوای
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : رضا امیدی
این هم تم واسه دوستان عزیزم امیدوارم خوشتون بیاد18

[تصویر: 8awtyw8kr5qmpsp5cnji.jpg]
دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : رضا امیدی

1 – هیولای مونتاک (2008)
 

 

در جولای سال 2008 انتشار مقاله ای در روزنامه محلی مونتاک واقع در نیویورک به همراه یک عکس منجر به پخش شایعه هیولای مونتاک شد . در این مقاله جنازه موجودی عجیب و ترسناک نشان داده می شد که به گفته این روزنامه در سواحل مونتاک پیدا شده بود . نکته جالب اینجاست که اگر چه صحت این موضوع هیچ وقت تایید نشد، اما هیچ خبر و اطلاعیه ای هم در نفی آن منتشر نشد و هنوز هم هیچ کس نمی‌داند که آیا این موجود ترسناک واقعاً وجود داشته و در این صورت چه اسمی می‌توان برای آن گذاشت ؟ یک راکون ؟ یک لاک پشت دریایی بدون لاک ؟ یا یک سگ بوکسور !

در جولای سال 2008 انتشار مقاله ای در روزنامه محلی مونتاک واقع در نیویورک به همراه یک عکس منجر به پخش شایعه هیولای مونتاک شد . در این مقاله جنازه موجودی عجیب و ترسناک نشان داده می شد که به گفته این روزنامه در سواحل مونتاک پیدا شده بود . نکته جالب اینجاست که اگر چه صحت این موضوع هیچ وقت تایید نشد ، اما هیچ خبر و اطلاعیه ای هم در نفی آن منتشر نشد و هنوز هم هیچ کس نمی داند که آیا این موجود ترسناک واقعاً وجود داشته و در این صورت چه اسمی می توان برای آن گذاشت ؟ یک راکون ؟ یک لاک پشت دریایی بدون لاک ؟ یا یک سگ بوکسور !


2 – چگونه آیپادتان را با یک پیاز شارژ کنید (2007)

 

 

یکی از خنده دار ترین شوخی های وبی را پخش کرده است . این سایت فیلمی را در یوتیوب منتشر کرد که نشان می‌داد چطور می‌توان یک دستگاه آی پاد را تنها با یک پیاز شارژ کرد ! نکته جالب این بود که آنقدر در این ویدیو دلایل علمی و منطقی برای این موضوع بیان می شود که در نگاه اول کاملاً باور پذیر است و به همین دلیل بود که این آموزش در ده ها روزنامه به چاپ رسید و کلی از ملت آیپاد هایشان را به پیاز وصل کردند . اما بعد از گذشته یک هفته این سایت نوشت : سر کار بودی داداش!

 

3 – پری شهر دربی (2006)

 

 

Dan Baines انگلیسی به عنوان دروغ اول آوریل سال 2006 در سایتش نوشت که توانسته لاشه یک پری را پیدا کند و حاضر است که آن را در eBay به فروش برساند . ظاهراً پری قلابی Dan زیادی خوب ساخته شده بود ، چون سایتش به راحتی 20000 ویزیتور پیدا کرد و حتی بعد از اینکه اعلام شد این پری قلابی است Dan ایمیل هایی دریافت می کرد مبنی بر اینکه بهتر است قبل از اینکه نفرین پری او را بگیرد جنازه اش را طی مراسمی به خاک بسپارد !


4- دختر 15 ساله یوتیوب (2006)

 

 

در سال 2006 دختری به ظاهر 15 ساله شروع به انتشار سری ویدیوهایی کرد که در آنها خیلی ساده درد و دل و از زندگی سختش با والدینی با عقاید عجیب و غریب مذهبی تعریف می‌کرد . این سری ویدیوها ناگهان به شدت محبوب شدند و با اینکه 2 ماه بعد معلوم شد که ساختی و دارای فیلمنامه هستند و حتی اسم بازگیر نوجوان هم معلوم شد (جسیکا رز ) تا اواخر سال 2008 همچنان جزو پر بازدید های یوتیوب باقی ماندند .


5- تلویزیون گوگل (2007)

 

شایعه تاسیس تلویزیون گوگل سال هاست که بگوش می‌رسد . بنابرین تعجبی نداشت که وقتی مارک اریکسون باهوش ویدیویی بسیار خوش ساخت به نام چطوری به سرویس بتای تلوزیون گوگل دسترسی پیدا کنیم منتشر کرد، ملت موبه مو آموزش او را اجرا کردند و البته به باقالی ها راهنمایی شدند ! با وجود اینکه تلویزیون گوگل وجود خارجی ندارد ، ولی سایتی ساخته شد که بطور شگفت آوری به ویدیوی منتشر شده توسط مارک شبیه است .


6- بیل گیتس به شما همینطوری پول می‌دهد ( 2007 )

 

این درست است که بیل گیتس از طریق کمپانی بیل و ملیندا گیتس در سراسر جهان به مردم کمک رسانی و کار های خیریه انجام می‌دهد، اما شایعه ای که در صورت فوروارد کردن یک سری ایمیل مربوط به مایکروسافت به حساب شما پول واریز می شود به هیچ وجه صحت نداشت . ماجرا از این قرار بود که ایمیل هایی به دست ملت می رسید که مایکروسافت و Aol در حال تست یک برنامه جدید ردیابی ایمیل هستند و به حساب کسانی که این ایمیل را به دوستانشان فوروارد کنند بسته به تعداد فوروارد پول واریز می‌کند. جالب اینکه ماجرا هنوز هم ادامه دارد و عده ای همچنان مشغول فوروارد کردن این ایمیل هستند !


7 – عنکبوت‌های غول پیکر در عراق (2004 )

 

 

این ماجرا هم از طریق یک ایمیل شروع شد . به این ترتیب که در آن از مردم خواسته می‌شد که برای سربازان آمریکایی در عراق دست به دعا بردارند. نه بخاطر اینکه جنگ خطرناک است یا آنها از خانوادشان دور هستند بلکه بخاطر عنکبوت های غول پیکر ماقبل تاریخ که در بیابان های عراق به سربازان حمله می‌کنند. این شایه البته به صورت خیلی محدودتر در جنگ اول خلیج فارس در سال 1993 ساخت شده بود که در آن بیان می‌شد که این عنکبوت ها 25 مایل در ساعت سرعت دارند. می‌توانند 10 ها متر در هوا بپرند و می توانند تا 10 اینچ طول داشته باشند.
ماجرا از آنجا قابل باور شد که همراه این ایمیل عکسی هم بود که سربازی را در حالی که یکی از این عنکبوت ها را در دست داشت نشان می‌داد. جالبتر اینکه این عنکبوت ها واقعاً وجود دارند اما نه به بزرگی و وحشتناکی که در عکس نشان داده می‌شد .بلکه این زاویه خاص عکس بود که عنکبوت زبان بسته را اینقدر ترسناک نشان می داد !
 

8- سگ هرکولی (2007)

 

 

در سال 2007 عکسی منتشر شد که در آن سگی به اسم هرکول، با وزنی مادل 282 پوند و اندازه ای تقریباً برابر یک اسب نشان داده می‌شد. گرچه این عکس فوتوشاپی بود اما جالب اینکه قبلاً سگی به همین نام به عنوان بزرگترین سگ جهان معرفی شده بود و همین باعث باور پذیر شدن عکس شد. اما بطور مسلم این هرکول، اون هرکول نبود !


9- جنازه بزرگ پا (2008)

 

سال گذشته 2 شایعه پران ! حرفه ای کفرانس مطبوعاتی به راه انداختند و در آن عکسی از جنازه یک بزرگ پا نشان دادند . شدت پخش این شایعه و عکس در سطح وب به قدری بود که حتی شبکه CNN هم به آن پوشش خبری داد. یک علاقه مند ساده هم 50000 دلار برای خرید این بزرگ پا به شایعه پراکنان پرداخت و تنها بسته بزرگی از یخ دریافت کرد . یکی از دو شایعه پران که پلیس بود از کار اخراج و نفر دیگر هم دادگاهی شد !

 

10 – نسخه وطنی : دختری که به کانگورو تبدیل شد (1386)
اما در نسخه وطنی پخش شایعه وبی، حدودا 2 سال پیش بود که هرچه سایت پربازدید دارای لینکدونی و حتی چند سایت خبری معتبر ، خبر و عکسی را منتشر کردند مبنی بر اینکه دختر هلندی که برای لجبازی با مادر مسلمانش به قرآن او اهانت کرده بود بلافاصله آتش گرفته و به موجودی عجیب شبیه کانگورو تبدیل شده و در حال حاضر در بیمارستانی در هلند بستری است !
بحث راجع به این ماجرا در فروم ها و حتی محافل غیر مجازی به شدت بالا گرفته بود تا اینکه در نهایت معلوم شد موجود نشان داده شده در این عکس ، مجسمه ایست که در یک نمایشگاه هنرهای تجسمی در هلند نگهداری می‌شود

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : رضا امیدی

دور دنيا به صورت پياده در چند ساعت پيموده مي شود؟
اگر بتوان هر ساعت 3200 متر پياده روي كرد چقدر طول مي كشد تا دور دنيا را پياده بپيماييد؟
سئوال مشكلي است.
همانطور كه مي دانيد در بعضي مناطق كه پياده روي مي كنيد به درياها هم برخورد مي كنيد ولي فرض مي كنيم يك پل روي خط استوا وجود دارد.
محيط زمين در خط استوا 24902 مايل است.
اگر هر ساعت 2 مايل پياده روي كنيد و هر روز 12 ساعت.
24902 مايل خط استوا را تقسيم بر 2 مايل مي كنيم مي شود 12451 كل ساعتهايي كه بايد پياده روي كرد كل ساعت را بر 12 تقسيم مي كنيم تقريباً مي شود 1038 روز پياده روي.
1038 روز را بر تعداد روزهاي سال 365 تقسيم مي كنيم حدود 2 سال و 8 ماه مي شود.
 


اشكال مختلف ماه چيست ؟
شكل ماه در زمان هاي مختلف فرق دارد گاهي كاملا گرد گاهي نيم دايره و ساير اوقات هلالي شكل به نظر مي رسد . به اين شكل هاي مختلف ماه مرحله بندي اشكال ماه مي گويند . اينكه چه مقدار از ماه را مي بينيم به وضعيت قرار گرفتن زمين ، ماه و خورشيد در يك دورة تقريبا يك ماهه بستگي دارد .
وقتي ماه در مدارش حركت مي كند و شما از زمين به آن نگاه مي كنيد بخش هاي مختلفي از آن نامشخص است .
آيا مي دانيد وقتي ماه به تدريج كامل مي شود نور آن نيز افزايش مي يابد در حاليكه وقتي رو به ناپديد شدن است كم نور مي شود
 


بزرگترين آبشار جهان كدام است؟
آبشار آنجل بزرگترين آبشار جهان است و در جنگلهاي دور افتاده ونزوئلا مي باشد.
تقريباً ارتفاع آن 22 برابر آبشار نياگارا كه 3212 فوت ارتفاع دارد مي باشد.
چون اين آبشار در جنگلهاي انبوه قرار دارد تا دهه 1930 كه ونزوئلا به جستجو با هواپيما نپرداخته بود ناشناخته باقي مانده بود.
نام اين آبشار گرفته شده از نام جيميز آنجل كاوشگر آمريكايي است كه هواپيماي خود را نزديك اين آبشار بعد از شناسايي فرود آورد.
 


بزرگترين شهر جهان كجاست ؟
بر اساس گزارشي از ادارة جمعيت ، در حال حاصر توكيو بزرگترين شهر جهان مي باشد اين شهر حدود 28ميليون نفر جمعيت دارد . در اينجا فهرست 5 شهر بزرگ جهان ذكر شده است .
ـ توكيو ، ژاپن : 28 ميليون نفر
ميكزيكوسيتي ، مكزيك : 18 ميليون و صد هزار نفر
بمبئي ، هند : 18 ميليون نفر
سائوپولا ، برزيل : 17 ميليون و هفتصد هزار نفر
نيويورك ، آمريكا : 16 ميليون و ششصد هزار نفر
تا سال 2007 بيشتر جمعيت جهان در شهرها زندگي خواهند كرد . و اين در تاريخ بشر بي سابقه بوده است .


مثلث برمودا چيست ؟
مثلث برمودا يك مثلث تصور شده در اقيانوس اطلس بين فلوريدا ، پورتوريكو و برمودا مي باشد .
هواپيماها و كشتي هايي كه از آنجا عبور مي كنند ناپديد مي شوند . عده اي معتقدند اين ناپديدي به علت قدرت مافوق طبيعي منطقه است . توضيحاتي طبيعي هم در مورد آن وجود دارد . نيروي دريايي آمريكا گفته است مثلث برمودا يكي از دو مناطق كرة زمين است كه قطب نماي مغناطيسي شمال واقعي را به جاي شمال مغناطيسي نشان مي دهد . اين منطقه آب و هوايي غير قابل پيش بيني دارد در اثر طوفان و بالا آمدن ناگهاني آب كشتي ها و هواپيماها در آنجا غرق مي شوند جريان سريع آي هر نوعي از كشتي يا هواپيما را در هم مي نوردد .
 


خوراك سنجاقك چيست؟
سنجاقك حشرات، مخصوصاً پشه و پشه ريزه ها را مي خورد.
سنجاقك شكارچي دنياي حشرات است.
او به حشرات مورد نظرش حمله مي كند و آنها را در هوا با پاهايش به دام مي اندازد.
دوران لاروي كه سنجاقك هنوز بال ندارد در كنار بركه ها مي خوابد و طعمه خود را روي زمين شكار مي كند.
سنجاقك از كهن ترين موجودات زنده است. پيشينه اين حشره به سيصد ميليون سال قبل بر مي گردد.


 چرا آب رنگ و مزه ندارد ؟
اين سؤال مهمي است و براي يافتن پاسخ آن به منابع بزرگ ديگري مراجعه كنيد . تعريف لغوي آب ، مايع شفاف ، بي رنگ ، بي بو و بدون مزه ، H2O كه براي زندگي بيشتر گياهان و حيوانات اساسي است ، مي باشد . در دايره المعارف ادامه داده كه حيات به آب بستگي دارد به خاطر فرآيند واقعي ، قدرت حلال بودن بسياري از مواد ديگر كه از تركيب آنها با آب موادي با كيفيت اساسي به وجود مي آيد . علت بي رنگي آب اين است كه نور راحت از آن عبور مي كند مثل يك پنجره ، ( علي رغم اينكه قسمت هاي وسيع آب كمي رنگ دارند چون از آب بيشتر عبور مي كند و عملكرد آن متفاوت است ) . آب مزه ندارد چون آب مولكول بسيار ساده اي است كه بخش اساسي زندگي را مي سازد .
 


سياره هايي كه حركت مي كنند.
سياره ها به دور خورشيد درمسيري بيضي شكل حركت مي كنند كه به آن مدار گويند . يك دور كامل اطراف خورشيد راچرخشي مي گويند . يك سال يا 365 روز طول مي كشد تا زمين يكبار دور خورشيد بچرخد . سياره ها يي كه از خورشيد فاصله هاي بيشتري از زمين دارند چرخش آنها به دور خورشيد زمان بيشتري طول مي كشد . بعضي سياره ها يك چرخش درسال و يا بيشتر دارند . ماه هم مثل سيارات ديگر به دور خورشيد مي چرخد .
هر سياره به دور محور خود نيز مي چرخد . محور خط فرض شده است كه از مركز سياره گذشته باشد يك شبانه روز طول مي كشد تا زمين دور محور خود بچرخد .
 


 بدن انسان چند سلول دارد ؟
هر موجود زنده اي از والهاي آبي گرفته تا بارناكل از يك تك سلول كوچك پديد آمده اند
سلول ها بلوك هاي اسباب بازي لگو مي باشد . هر كدام از لگوها نقش خاصي دارد يا براي هدف ويژه اي است . بدن انسان 75 تريليون سلول دارد . سلول هاي بدن متفاوتند ، سلول هاي خوني ، استخواني ، پوست و بقيه كه دائماً در بدن تعدادي سلول از بين مي روند و تعدادي تكثير مي شوند بدن انسان با يك سال گذشته و يا حتي يك هفته قبل فرق دارد

یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : رضا امیدی

 عمو زنجیر باف...

نه خیر               
سلام خدا جونم...

میشه من استفا بدم؟

میشه من از زندگی سگی...از
لبخندهای زوری...اشک ریختن شبانه در حالیکه بالشم رو گاز میگیرم استفا
 بدم...
میشه من از زندگی...کار...مرد بودن...استفا بدم؟ میشه من دیگه به دنیا نیام؟میشه این زندگی که تموم شد من رو معاف کنی؟

میشه همونجا...

برزخه بهشته؟جهنمه چیه که همه  معلم های دینی ادعا
میکنن از همه جزئیاتش خبر دارن همه پاداشها و جزا ها رو باهام حساب کنی؟؟؟؟؟

حالا اگه هم باید به دنیا بیام اقلا بذار مرد باشم...قدم بلند باشه...خیلی موفق باشم و خیلی اعتماد به نفس داشته باشم...خدا جون میشه
باز هم تک بچه باشم؟میشه بازم مامانم مامانم باشه؟بابام بابام باشه؟
خدایا میشه قبل رفتن دلمو خنک کنی و بذاری ببینم اونهایی که آزارم دادن
به مجازات رسیدن؟؟؟؟؟حالا یه عذر خواهی کوچولو هم برام بسه باشه؟؟
خدا جونم ببخشین ها نمیخوام ازم دلگیر بشی...من ناشکر نیستم...این نامه
رو هم پاره کن...فقط کمی دلم گرفته بود...جالا حالم خوبه...؟؟؟؟؟
 دوستت دارم!!!!!

یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:هه هه هه, :: 17:52 ::  نويسنده : رضا امیدی

اگه این روزها با چنین صحنه هایی برخورد کردید تعجب نکنید!!!

به نقل از بیا تو حالشو ببر.


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh fruit را برای شما عزیزان در کمیاب انلاین قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

دانلود تصاویر

 

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها

 

 

پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : رضا امیدی

 

sms خنده دار


۱.میدونی M T N ایرانسل یعنی چی؟
یعنی مردم تلفن ندیده


۲.ایرانسل: مشترک گرامی! موجودی شما رو به پایان نیست، ولی خفه مون کردی! چقدر اس ام اس بازی می کنی؟ چه غلطی کردیم تو رو وارد طرح قرمز کردیم!

۳.زندگي بدون عشق يعني شلوار كردي بدون كش


۴.دوستي من و تو مثل ميخ طويله ميمونه كه هيچ خري قادر به كندن اون نيست !!!

۵.لقمان هر وقت دلش مي گرفت با خرش حرف ميزد ، كجايي دلم گرفته !!!

۶.از خدا برکه ای خواستم
به من دریا داد
از خدا بوته ای خواستم
به من جنگلها داد
از خدا سنگریزه ای خواستم
به من ساحلها داد
از خوشی خسته شدم
از خدا مشکلی خواستم
به من شماره ات را داد

۷.ميدوني usa
مخففه چيه
يونجه زار هاي سر سبز آذربايجان

۸.يكي بيد يكي نبيد، 3 تا درخت بيد كه 2 تاش بيد بيد، يكيش بيد نبيد، اوني كه بيد نبيد، وسط اون دوتا كه بيد بيد بيد


۹.لوتي ترين اس ام اس سال!!!
زنگ درخونتم هركس تو رو بخواد بايد منو بزنه!!!

۱۰.امروز روز جهاني بلاياي طبيعي است روزت مبارك "بلا"

۱۱.جديدترين جمله هاي عاشقانه: تو رو از کارت سوختم هم بيشتر دوست دارم! حاضرم ليتر ليتر بنزِينم رو به پات بريزم

۱۲.كي چه ماشيني سوار ميشه :
نانواها : آر دي
قزويني : پي كان
زنداني : فرار ي
شلخته : چروكي چيف
دختراي خراب : ماكسيما
عرب : كيريسيدا
مجنون : ليلاند
ولكاي آبادان : كا مارو
قماربازا : رنو??
رشتيا : آوووودي

۱۳.لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن ! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتو ببند حسن!!!

۱۴.وقتي اومدم آن چنان حالتو ميگيرم
كه نفست بند بياد از ترس پاهات بلرزه
هم چين آبروتو مي برم كه سرتو بالا نياري
من قبض موبايلتم

۱۵.شنا بلد نیستی؟؟؟ دلتو به دریا نزن.

پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : رضا امیدی

چرا دوچرخه خریدن از زن گرفتن بهتره؟!!

ا- دوچرخه ها حامله نميشن!
2- شما هر موقع از ماه مي تونين با دوچرخه تون سواري کنين!
3- دوچرخه ها پدر و مادر ندارن!
4- دوچرخه ها نمي نالند ، مگه اينکه واقعا' يه مشکلي وجود داشته باشه!
5- شما مي تونين دوچرخه تون رو با دوستاتون شريک بشين!
6- دوچرخه ها اهميت نميدن که شما سوار چند تا دوچرخه ء ديگه شدين!
7- موقع سواري ، شما و دوچرخه تون مي تونين هر دو در يک زمان به پايان کار برسين!
8- دوچرخه ها اهميت نميدن که شما به دوچرخه هاي ديگه زل بزنين!
9- شما هيچوقت نمي شنوين که: 'مژده! شما دارين صاحب يه دوچرخه ء کوچيک ميشين'!
10- اگه دوچرخه تون مشکلي براي سواري پيدا کنه مي تونين تعميرش کنين!
11- دوچرخه ها اهميت نميدن که شما مجله ء دوچرخه بخرين!
12- اگه دوچرخه تون شل باشه مي تونين سفتش کنين!
13- اگه دوچرخه تون رديف نباشه مجبور نيستين با بحث و گفتگو سياست به خرج بدين!
14- شما به کسي که روي دوچرخه تون کار مي کنه احساس حسادت نمي کنين!
15- اگه حرف بدي به دوچرخه تون بزنين مجبور نيستين براي سواري بعدي ، کلي عذرخواهي کنين!
16- شما تا هر موقعي که دلتون مي خواد مي تونين روي دوچرخه تون سواري کنين ، بدون اينکه جراحتي برداره!
17- شما مي تونين هر موقعي که مي خواين سواري رو متوقف کنين ، بدون اينکه دوچرخه تون ديوونه بشه!
18- دوچرخه ها بهتون توهين نمي کنن اگه سوارکار خوبي نباشين!
19- دوچرخه ء شما نمي خواد با بقيه ء دوچرخه ها بره بيرون!
20- دوچرخه ها اهميتي نميدن اگه شما دير به پايان برسين!
21- شما مجبور نيستين قبل و بعد از سواري برين حمام!
22- اگه دوچرخه تون قشنگ به نظر نمي رسه مي تونين رنگش کنين يا قطعاتش رو عوض کنين!
23- شما مي تونين اولين باري که دوچرخه رو مي بينين باهاش سواري کنين ، بدون اينکه مجبور باشين براي شام ببرينش بيرون يا ببرينش سينما يا ...!
24- تنها وسيله ء محافظتي که موقع سواري با دوچرخه مجبورين بپوشين ، يه کلاهه!
25- توي مهموني ها راحت مي تونين تعريف کنين که چه سواري خوبي با دوچرخه تون داشتين.
پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : رضا امیدی


طنز آموزنده
مطالب طنز 2 نظر پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی 
پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم 
پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است 
پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است 
***************************
پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید: 
پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم 
بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند 
پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است 
بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است 
************************
بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود 
پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم 
مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم! 
پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است! 
مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد 
***********************
و معامله به این ترتیب انجام می شود ................

نتیجه اخلاقی: 
حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید

چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید!
***********************

همین حالا بگم نمی خوای نظر بدی حق پاین رفتن رو نداری

مطالب طنز 2 نظر این بیماری شما باید فوری درمان بشه:یعنی من ماه بعد قراره برم
مسافرت و معالجه این بیماری خیلی ساده و سودآوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!
خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد:یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایده ای
ندارم و امیدوارم شما خودتون سرنخی به من بدین!
یک وقت دیگه از منشی برای آخرهای این هفته بگیر:یعنی من امروز با دوستام دوره دارم،
باید برم زودتر بزن به چاک!
هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم:یعنی خبر خوب اینه که من قراره یه ماشین
جدید بخرم و خبر بد اینکه شما باید پول اونو بدین!
من به این آزمایشگاه اطمینان دارم بهتره آزمایشهاتون را اونجا انجام بدین:یعنی من
40 درصد از پول آزمایش بیمارانی که به اونجا معرفی می کنم را می گیرم!
دارویی که براتون نوشتم داروی خیلی جدیدیه:یعنی من دارم یه مقاله علمی مینویسم و
میخواهم از شما مثل موش آزمایشگاهی استفاده کنم!
اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید یه زنگ به من بزنید:یعنی من نمی دونم بیماریتون چیه
شاید خود به خود تا یک هفته دیگه خوب بشه!
بهتره چندتا آزمایش تکمیلی هم انجام بدین:یعنی من نفهمیدم بیماریتون چیه. شاید بچه
های آزمایشگاه بهتون کمک کنن!
ابن بیماری الان خیلی شایعه:یعنی این چندمین مریضیه که این هفته داشتم باید حتما
امشب برم سراغ کتابهای پزشکی و درمورد این بیماری مطالعه کنم!
اگه این عوارض از بین نرفت هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین:یعنی تا حالا مریضی به
این سمجی نداشتم خدا را شکر که هفته دیگه مسافرتم و مطب نمیام!
فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست فایده ای داشته باشه:یعنی من از فیزیوتراپیستها
نفرت دارم نرخ های ما رو شکستن!
ممکنه یک کمی دردتون بیاد:یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت درد زبونشون رو گاز
گرفتن!
فکر نمی کنید این همه استرس روی اعصابتون اثر گذاشته باشه:یعنی من فکر می کنم شما
دیوونه هستین و امیدوارم یک روانشناس پیدا کنم که هزینه های درمانتون رو باهاش قسمت


http://eshghamm.blogfa.com

مطالب طنز 2 نظر حقایق تلخ در مورد مردان
1 - مردان خوب، زشت هستند.
2- مردان خوش قیافه، خوب نیستند.
3- مردان خوب و خوش قیافه به جنس موافق تمایل دارند.
4- مردان خوب، خوش قیافه و علاقمند به جنس مخالف، متاهل هستند.
5- مردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی خوبند، پولدار نیستند.
6- مـردانی که آنچنان خوش قیافه نیستند، ولی پولدار و خوبند، تصور می کنـنـد مـا
بـه دنبال مال آنها هستیم.
7- مردان خوش قیافه و بی پول، بدنبال پول ما هستند.
8- مردان خـوش قـیافه، که آنچنان خوب نیستند و تا حدی به جنس مخالف علاقمندند، تصور
نمیکنند که ما به اندازه کافی زیبا هستیم.
9- مردانی که تصور می کـنـنـد مـا زیـبـا هستـیم، به جنس مخالف علاقمندند، تا حدی
خوش قیافه و پولدار هستند، آدمهایی ترسو و بزدل میباشند.
10- مردانی که تا حدی خوش قیافه هستند، تاحـدی خـوب هستند، مقداری پول دارند و
سپاسگزار خدا هستند، به جنس مخالف علاقمندند، خجالتی هسـتند، و هرگز اولین قدم را
برنمی دارند ( برای آشنایی پیش قدم نمی شوند).
11- مردانی که هرگز قدم اول را برنمیرارند، زمانی که ما پیشقدم می شـویم، اتوماتیک
وار علاقه را در ما از بین میبرند.

 

پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : رضا امیدی

شعر ګریه و افسانه برای دوستان عزیز

 گریه
      امشب گریه میکنم .
      گریه میکنم برا تو برای خودم برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن نتونستن.
       برا ی تمام اون چیزی که خواستی ونبودم خواستم وبودی.
       امشب گریه میکنم به وسعت دریا به وسعت بیشه به وسعت دل عاشق.
      برای تو...برای تو....و به پاس احترام تمام تحقیرهایی که از دیگران شنیدم
      وهنوز شکست نخوردم
   

 

http://eshghamm.blogfa.com/
      
      چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:
      چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟
      چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟
      اما افسوس که هیچ کس نبود ...
      همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...
      آری با تو هستم ...!
      با تویی که از کنارم گذشتی...
      و حتی یک بار هم نپرسیدی،
      چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!! 


 

mahsae-ali



      افسانه
      افسانه : در شب تیره ، دیوانه ای کاو
       دل به رنگی گریزان سپرده
       در دره ی سرد و خلوت نشسته
       همچو ساقه ی گیاهی فسرده
       می کند داستانی غم آور
       در میان بس آشفته مانده
       قصه ی دانه اش هست و دامی
       وز همه گفته ناگفته مانده
       از دلی رفته دارد پیامی
      داستان از خیالی پریشان
       ای دل من ، دل من ، دل من
       بینوا ، مضطرا ، قابل من
       با همه خوبی و قدر و دعوی
      از تو آخر چه شد حاصل من
       جز سر شکی به رخساره ی
 

mahsae-ali

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه
  • همسریابی
  • درگاه پرداخت اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوا هروقت که بارونیست! توفکر من چراغونیست... و آدرس reza.baran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 46858
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content